poniedziałek, 11 maja 2015

Prolog

Usiadłam na łóżku i otworzyłam album ze zdjęciami, były tam wspomnienia moje i mojej mamy.Tęsknie za nią bardzo.Pewnie się zastanawiacie co się stało odeszła gdy miałam 5 lat.Była piosenkarką to miała być jej ostatnia trasa ale nie uparła się i zginęła.Od tamtej pory minęło już 14 lat.Wyprowadziłam się od ojca, który się nade mną znęcał psychicznie i fizycznie.Teraz mieszkam w centrum Londynu razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Emily.Kocham grać i śpiewać, może kiedyś zagram na scenie ale to tylko marzenie.TSSA marzenie  nie do spełnienia no ale cóż co zrobić jestem zbyt wstydliwa, wredna,uparta.Ale też trochę nieśmiała.
Więc zapraszam na moja historie...

  __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz